Fasen van het brandingproces
Hoe kun je excelleren in je werk of jezelf beter profileren voor je eigen onderneming? Ik werk oplossingsgericht, maar je houdt het heft in eigen handen. Ik stimuleer dat je je bewust wordt van wat je precies wilt en wat je het beste kunt. Dat geeft vertrouwen en versterkt een positief zelfbeeld.
Fase 1: Ontrafelfase
a. Biografie, Ken jezelf
Wie ben je? Waar ben je goed in en waar word je blij van? Ik help je om uitgebreid zelfonderzoek te doen om je unieke propositie te kunnen bepalen.
b. Droom over je toekomst: welke kansen zie je ?
Onderzoek en analyse: Ideaalplaatje bepalen: trends, kansen, ambities en wensen. Kiezen en vertrekpunt.
Fase 2: Opbouwfase
a. Strategiebepaling met meerwaarde
Wat is jouw authentieke meerwaarde en hoe ziet je weg naar een baan of ondernemerschap er uit? Wat kan succes in de weg staan?
b. Brand new impactplan:
Acties met impact : authentiek, creatief, inspirerend en actief.
Fase 3: Openbaringsfase
Presenteer jezelf onderscheidend: online en offline
Denk je wel eens na over hoe mensen je moeten onthouden? Hier verscherpen wij je propositie en verdiepen wij je focus.
De voordelen van branding:
- verdere professionalisering als bedrijf, ondernemer, professional of leider
- betere profilering
- betere verbinding met stakeholders (klanten, medewerkers, relaties)
- een grote aantrekkingskracht in de markt
- vergroting van klantenbestand
- vergroting van herkenbaarheid en imago
- hoger marktaandeel.
AUTEUR MARY SPAN | ©EVOLUTIEGIDS
Trendjournalist/publicist. Hou ervan je te inspireren en te activeren
voor zinvolle evolutie in leven en werk, bouwend aan een wereld van nieuwe mogelijkheden.
Laad jezelf op met nieuwe energie
Zes stappen om jezelf weer op te laden met nieuwe energie.
Evolutionair leiderschap is integraal leiderschap voor een betere wereld
Via de processen van het leven groei je. Het doel van evolutie is bewustzijn te ontwikkelen, dat wil zeggen wijsheid uit ervaringen te verwerven. Er valt nog heel wat te doen in onze wereld.